about stuff entry

Hello There

hello ,i'm Myra .
8teen years old .
love to laugh .
hate bf snatcher :)
replace with yours !

Screamow

ur shoutbox here .width=200 :D

Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
Hang VIVA MALL
Tuesday 25 September 2012 | 05:00 | 0 comments


hye tadi gi viva mall best ! patu siap shah&pikah date sweet gitu haha :D jelez kot :3 nye lah i punye duduk jauh tape duduk jauh lagi sweet dari dekat :). hmm.. tapi best gi viva dengan diorang main game lah minum ais blander arh .. semua pikah belanja tapi kalau wani x lah .. duit sendiri kesihan :( tapikan duit tambah pikah belanja haha ! x sabar hari jumaat ni nk gi tengok wayang kalau azmin ade kan best bole gi dengan dia ! bole tengok wayang dengan dia (sweet gitu ) tapi sabar jewww ! tunggu jeww bila dia dtg kl .. haha bole keluar dengan dia hehe ^^v sumpah memang x sbar nk kuar dengan budak bear gemuk tuh ! :P 
heheh~ kalah pikah and shah haha :D aku harap pikah and shah kekal sampai khawin haha :D ape arh -.-jangan lupa pikah doakan aku sekali haha ^^.. tapi aku syg kan diorang memang the best arh aku ckp kuar dengan diorang ni .! x de masalah hmm.. tapi kadang2 tuh aku tengok shah and pikah date au teingat aku date dengan azmin ... tapi ikut kan aku pikah and shah sweet juga hehe ^^ kalah aku tape aku bole kalah ko kan pikah haha :D tapi yg x sweet pikah belanja shah haha perempuan belanja lelaki ! mcm sakai jewww sepatutnye lelaki belanja perempuan bukan perempuan belanja lelaki mugkin shahrul x de duit kot hahah :D apelah pikah cari org x betul jangan bila ko khawin ko keja laki ko duduk umah haha :D jaga2 pikah ! aku pon sama ! aku x nk mcm tuh err~ hahah :D








/